Malin - Svar :)

Bella får svara på samma frågor sen :)
Men domma har vi fått på frågestunden iaf




     

 petronella om Frågestund! :):

Vem tycker du rider bäst i b, c, d ?

Hur tränar du dina ponnyer/hästar?

Är oskulden kvar?

 

 

louise om Frågestund! :):

hur många hästar har du?

vart bor du?

och bor du på en gård? :)

Vilken är din absoluta favorit ponny!?

Vilka bloggar läser du!

Hur många unika om dagen?!

Kommer du till Gbg horseshow!?

Vilka dagar isåfall

 

 

 

 

 

Klara om Frågestund! :):

har du aldrig varit hopprädd eller liknande?

 

 

 

sofie om Frågestund! :):

Är dina föräldrar hästintresserade?
Vilken var den första märkes prylen du köpte? :D
Hur högt tävlar/tränar du ? Vilken ponny tävlar du B C D ponny ?:)
vem är det snyggaste ridkillen?



Svar till petronella:

1. Fattar inte riktigt frågan, alla rider olika kan inte säga någon som rider "bäst"
2. På nuntorp för jonas
3. konstig fråga , men ja? vad trodde du jag är bara 13 år..


Svar till louise:

1. 1 häst eller ja pponny då ;)
2. Utanför brålanda :)
3. jajjemän :)
4. Rocky såklart?! :)
5. nellie,nicholai,Teambp,ztreliin,carlssonpåtaket,och massa hästskvallerbloggar
6. vet inte ,, har inte kollat ;)
7. Kanske det :)
8. Lördag eller söndag :)


svar till annie:

1. NEj jag bryr mig inte om killar direkt, satsar på hästar ist.
2. -
3. -
4. 110 cm :)
5. 22 :)
6. visst :)
7. olika, men försöker att förbereda mig och rida igenom hästen innan och så :)

svar till klara:

1. Jo lite precis när jag fått Rocky för han bockade typ av mig jämt och då var jag nog lite rädd ;)

Svar till sofie:

1. Nja dom har väl blivit det med åren ;)
2. Ojj svår fråga ... men det var nog JW schabraket med flagga på?
3. jag tävlar 80 cm som högst ;)
4. Jag tävlar c-ponny
5. han dära jakob ling vanerus (stavning? )


Så det var nog mina svar, nu får bella också svara på domma frågorna ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0