Malin - Ridpass

Red igår men var supertrött så jag orkade inte blogga om det ;)
iaf så var bella här så hon var med och filmade
hon lurade mig och sa att hon höjde till 95 cm jag ba: gör du det lixom helt normalt.
sen tyckte jag att det såg högre ut än vad hon sagt men körde ändå.
Det visade sig att det var drygt 1,05 cm hahhaha..
men ponnyn hoppar det som om ingenting , Bästa ponnin alltså!
Hahah när jag red fram så bockade Rocky så att jag tappade stigbyglarna och typ
ramla fram framför sadeln, men av kom jag inte, utan jag klarade mig! ;)
Men Rocky hade massa energi eftersom jag typ inte ridit på 2 veckor ;)

Bilderna är printade ur filmen ,





typ 90 ? :)



105 cm! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0